O nas
HILLWAY Training & Consulting to firma stworzona w 2011 roku przez doświadczonych praktyków branży szkoleniowo-doradczej. HILLWAY tworzy zespół ludzi związanych z branżą szkoleniowo-doradczą od kilkunastu lat.
Przeprowadziliśmy i koordynowaliśmy, w ramach różnych brandów,
setki projektów związanych
z rozwojem firm
i rozwojem kompetencji zespołów, które realizowaliśmy na zlecenie największych
w Polsce organizacji.
Naszą misją jest upowszechnianie dobrych i skutecznych praktyk w obszarze zarządzania, obsługi klienta, sprzedaży i marketingu. Pokazujemy, że wysoka jakość i efektywność to determinanty osiągnięcia długofalowej przewagi konkurencyjnej.
Specjalizujemy się w
doradztwie dla firm i szkoleniach biznesowych w dziedzinie przywództwa, zarządzania, efektywności organizacyjnej, budowania relacji z klientami, podnoszeniu kompetencji pracowników oraz poprawie efektywności sprzedaży
i obsługi klienta w kanałach bezpośrednim i telefonicznym (w tym call/contact center).
Spółka świadczy również
usługi w zakresie badań w obszarze HR i customer care (Mystery Call) oraz outsourcingu personalnego (rekrutacja i selekcja, temp services, interim management).
Atuty naszej firmy:
- nastawienie na wysoką jakość i efektywność
- elastyczność i dedykowane rozwiązania za rozsądną cenę
- kadra ekspercka, trenerzy-praktycy, pasjonaci
Projekty
Prowadzimy projekty doradcze i szkoleniowe w obszarach:
- zarządzanie
- efektywności osobista
- HR
- sprzedaż
- obsługi klienta
- windykacja, w tym telewindykacja
- call center/telemarketing/telesprzedaż
Indywidualne podejście do każdego z naszych Klientów pozwala nam na zbudowanie doskonale dopasowanych programów szkoleniowych, które są efektem szczegółowo przeprowadzonej analizy. Dzięki temu
mamy gwarancję efektywności szkoleń HILLWAY.
Prowadzimy także projekty consultingowe w obszarach:
- szeroko rozumianego zarządzania organizacją i podnoszenia efektywności organizacyjnej (w tym np. zarządzanie zmianą w organizacji i uszczuplanie procesów - LEAN)
- doradztwo HR i zarządzanie zasobami ludzkimi (rekrutacja, tworzymy modele kompetencyjne, wprowadzamy systemy ocen pracowniczych, wartościowanie pracy i tworzymy systemy motywacyjne)
- rozwoju i usprawniania sprzedaży (strategia, kanały, zespoły)
- podnoszenia jakości obsługi klienta
- podnoszenia konwersji działań windykacyjnych
- z zakresu budowy i działania call/contact center
Współpracujemy
z największymi w Polsce firmami
i instytucjami dokładając wszelkich starań, by poprzez nastawienie na jakość
i efektywność być ponad konkurencją. Mówiąc
o jakości mamy na uwadze zarówno proces organizacji
i koordynacji projektu, jego przygotowania, innowacyjnego
i kreatywnego podejścia do
budowania rozwiązań oraz realizację projektu przez Trenerów/Konsultantów najwyższej klasy – mających aktualną wiedzę ze swojej specjalizacji,
znających światowe trendy i rozwiązania, posiadających ogromne doświadczenie biznesowe
i trenerskie oraz pasjonujących się tym, co robią.
Metodologia szkoleń otwartych
Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa życia i środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.
Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami
i oczekiwaniami uczestników.
Warsztat, analiza przypadków, ćwiczenia grupowe i w parach, praca z danymi.
Serdecznie zapraszamy!